esmaspäev, aprill 16, 2007

Eeskujulik Miniline.

Nagu eeskujulikule abituriendile kombeks, ronisin ma koju jõudes esimese asjana tööriistadega kenasti Minisse. Ei keemiale, ei bioloogiale, ei inglise keele ja ei matemaatikale. JAH Minile! Eksamid võivad oodata, kuid mitte minu kaunitar. Näpud õliseks - tegelikult näpud alustuseks Super Attackiseks, et õli ikka kõvemini kinni jääks - ning pärast mõnda aega pingutust ja kruvide peale vihastamist mõnulesin ma rahulolevalt masinas. Turvavöö, suunatuled ning juhiiste said kõik edukalt parandatud. Mina, autovõhik, sain taas hakkama. lodev.


Igatahes paar päeva on möödunud viimasest sõidust ja ma olen suutnud ennast kenasti vaos hoida...Mini kämbib jätkuvalt rõõmsalt aias. Eile sai teda tükk aega pesta ja harjatata ning kallike lausa läigib ning ootab, kuna juba saab tänavapilti kaunistama minna: nii oma hääle kui ka välimusega.

PS: kolmapäevani on veel 2päeva. aje.