teisipäev, aprill 24, 2007

Ei kassettidele!

Tänud inimestele, kes pakkusid mulle oma vapustavat kasseti valikut: Best B4, Spice Girls, 12-aastased Shalini&Elis rääkimas seksist, Backstreet Boys. Need on vaid vähesed nimed, mis iseloomustavad mu sõpruskonna stiilset maitset. Ei saa muidugi mainimata jätta ka enda kogumikku kuuluvaid hitte: Noisy Nation ja Mickey Rap.

Igatahes, täna võtsin ennast kokku ja sõitsin otsima mingit kahtlast adapterit, mille kaudu saab kassettraadioga kuulata mp3 pleierit. Seda soovides olin varem Ottoga Tartus veidike masinaga ringi purjetanud, kuid tulemuseta. Täna kasisin aga +/- Elektroonikasse ja oh yeah. Kuigi olen nüüd 87kr vaesem, olen samas sigaõnnelikum. Väike lihtlabane vidin made my day.

Ei kassettidele, ei lindi edasi kermisele, ei vanaaegsele elektroonikale. Märdi autost kostub nüüd vaid kvaliteet muusikat.

(PS: autost lahkudes võtan IPodi kaasa, seega palun ärge lööge mu akent sisse, lootuses seda leida. Aitäh.)