esmaspäev, aprill 09, 2007

Minu Mini uued šarniirid.

Laupäevast säravad mu kapi otsas tuttuued šarniirid. jepikajee. Tegelikult väga ei sära - vastik õlisus takistab läiget. Aga väga hullu pole ka, selmet(aight..vaadake, mis sõna ma kasutasin) rattakoobastesse eriti bling-bling vaja pole. Seda viimast oleks aga masinale hädasti juurde vaja küll.

Igatahes laupäeval veendusin taas, et Eesti on pisike. Šarniirid tõi mulle nimelt üks neiu, kes elab Tallinnas. Miniline muide! Seega kolmas Miniarmastaja, keda ma nüüd tunnen. Igatahes jutu käigus tuli välja, et käisime koos autokoolis ning lõpetas mõned aastad tagasi Härma kooli. njah.

Seega mu pikad ja väsitavad ponnistused, et ükskord lõpuks sõitma saada, on lõpuks jõudmas finišisse. Järgmiseks kolmapäevaks panin aja kirja autoparandusse ning tuleb vaid nädalake rattaga väntamas käia ja siis.... LODEV! Minisõit...mõnna mõnna mõnna.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

"selmet" on "selle asemel, et" ;) ehk ei klapi lausesse hästi...

4:50 PM  

Postita kommentaar

<< Home