reede, aprill 13, 2007

Salajased Minisõidud

Ma ei suuda enam.
Päevast päeva õue sattudes veendun, et mu Mini on ikka nii kuramuse nummi ning lausa patt oleks sellega mitte sõitma minna. Nii ma teengi pahandust, lootes, et polizei mind vahele ei võta ning rattad alt ära ei kuku.
Kolmapäevani on veel aega viis päeva ning siis saab teoks see, mida olen ootanud 18 ja pool aastat. Täielik sõiduvabadus! Auto, load, arvele võtmine, ülevaatlus - kõik on olemas. Kuid mida ma teen? Sõidan ringi, riskides trahvi ning hapu õnne korral isegi lubadest ilma jäämisega. Samuti ei takista 13 ja reede.
Vähemalt homme sõitma ei roni, kuna veidike rumal oleks kirjandile hiljaks jääda, selle pärast et politseiga tuli asju ajada. Teine põhjus on ilmselge tähistamine, mis algab kohe pärast kirjandit. Toomemägi, Illegard, Heltzmehe sünnipäev - karta on, et pidutsemine kipub homme üle piiri minema..
Pühapäev kulub ilmselt tervise ravimise peale ning veres püsiv promill keelab sõita. Kuid siis saab lihtsalt Minis kämpida ning mõnuleda. Ilmateate poolt lubatud 22kraadi on ju täitsa paras temperatuur masinaga tegelemiseks. Vaja puhtaks pesta, suunatuledega jantida, aku täis laadida ja muudki. Nii püüab tänavapildis rohkem pilke samuti!
Esmaspäev ning teisipäev võivad järelikult saada mu kirstunaelaks, kuid üritan mitte langeda masina lummusesse ning loodetavasti saan sellega hakkama.

Kurat ilus ilm on..võiks ju sõitma minna!?