teisipäev, aprill 10, 2007

Tere, minu nimi on Märt ja ma olen autopede!

Oeh, kunagi ammu lubasin endale, et minust ei saa autopede, ma ei joo kunagi viina ja ei tee suitsu. Õnnitlen ennast, kuna ma pole jätkuvalt ühtegi suitsu teinud...kuid teiste asjadega on nagu on...

Igatahes pärast tänast autosõitu pean kurvastusega nentima, et raisk, autopede oli minus peidus küll ja nõudis lausa välja pääsemist. Nüüd enam tagasipääsu pole ja mu Mini on faking hea. Esimene valgusfoori striitreis on samuti edukalt selja taga. Edukuse all mõtlen muidugi seda, et ma ei suretanud autot välja kollase tule süttides. Andsin vastikule punasele suvalisele masinale kena lahingu, kuid üle 70km/h mina ei tahtnud minna. nuuks. Aga jah...autopede kargas mu seest igatahes välja küll sellel momendil ja vajutas minu eest gaasi.

Kuid kuidas ma üldse tohtisin sõita? No ülevaatluselt saadud lehe peal oli kirjas, et võin suunduda remondi töökotta, ülevaatlusele või ARK'i. Muidugi polnud täpsustatud, et viimasesse kohta tuleb minna auto asjus. Käisin lihtsalt sel puhul, et jalg sügeles gaasi järgi ning seal vedelesid mu plastikload juba pikemat aega. Nüüd olen ametlikult lubadega inimene. Lodev.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ei tea kas käid öösel söitmas, et ma sinu MINI näinud pole.


MINIEST

6:50 PM  
Anonymous Anonüümne said...

muide see on "ülevaatus".
pole jah su Minit näind

4:52 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

kes otsib, see leiab! Tihedamini on mind näha Tammelinna ja Miina Härma gümnaasiumi vahet sõitmas. Hoidke aga silmad lahti.


Selle sõnaga "ülevaatus" läks jah veits nihu. Kahtlesin endas ja lõin neti.ee'sse otsingusse sõna "ülevaatlus" ja kuna tuli väga palju vasteid, siis järeldasin, et nii ongi õige. kuid siiski, lõpukirjand on mul tehtud ja nüüd ei lähe mõnda aega grammatiline korrektsus korda:). tänud siiski..

5:52 PM  

Postita kommentaar

<< Home