reede, mai 04, 2007

Üks on vähe.

Tegelikult on ju lugu selline, et ühest jääb väheks. Kristjanil on näiteks 3,333.. ja Kalevil 2,333... Mul on ainult üks ja seegi on teiste omadega võrreldes vaid poolik. Samas, kui vaadata klassikaaslaste kullakesi, siis leian, et mul on ikkagi kõige parem.
Kuid ikkagi tahaks vähemalt ühte veel. Kas või mitme peale. Oleks ikka pidanud 3aastat tagasi valminud plaani ellu viima ning omade sepodega "Väleda tuule" kamba peale ära ostma. Kui aga heita pilk pangakontole, siis ei näe ma küll lähitulevikus ette, et mu õuele oleks üks VW T1 veeremas. Kuid siiski tunnen, et kogu aja olen just seda tahtnud kõige enam. Liiga käre pill. Kurat, ülikool võiks juba läbi saada ja arvele võiks hakata raha voolama, et ometi saaks ajuvabalt laristama hakata.
Telekas on ikka ajule kahjulik küll. Kui iga päev näha sealt, kuidas räpi-neegrite maja ees seisab viis kuni mitu kaunitari mässiv bling-bling velgedega, siis hakkab endalgi ju suu jooksma...
Siiski siiski tuleb mul ringi purjetada vaid ühega, hoida soovitatavalt luuki kinnisena, kuna nii kulub vähem bensiini ning unistada kümnest iludusest garaažis.

mäda.

Jah, jutt käis autodest.

2 Comments:

Blogger Kristjan said...

No aga ega loodus seisa. Isegi juudil kasvab muru edasi...

6:45 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

tundsin siin mingit pisikest vihjet.

7:07 PM  

Postita kommentaar

<< Home