kolmapäev, august 31, 2005

Suvelõpupidu ja midafakkihommik.

Nüüd siis natuke sellest, miks mind on tabanud selline raske haigus nagu Karsklus.
Kui ikka nelja päeva jooksul kahel hommikul on peal totaalne hämming, et "mida fakki?", siis lihtsalt natukene aega ei viitsi juua.

Esimesest hämminguhommikust olete vb juba lugenud...ja nüüd räägin sellest, kuidas oli ja mis põhjustas tänahommikuse hämmingu.
Elts ja mullet korraldasid ühes punases majas suvelõpupeo. Läksime siis L'iga sinna suunas ja võtsime feenoksist alkot. Enam ei küsita millegipärast dokustaati. mõnus. Enne minekut saime veel kokku mathiase ja rokkiga ning võtsime kunsti juures paar õllet sisse ning liikusime peole. Enda ees kõndimas nägime aga meie omasid tsikke ning hüüdsime neid, kuid kuna oli pime, siis pidasid nad meid vist ropkavägistajateks ning kiirendasid samme. Selle peale me hakkasime kisama öööö bööö ja teisi ossihääli ning jooksime natuke järgi, mille peale tekkis paanika ja kolm tsikki lidusid nii kuis suutsid. armas.
Peole jõudes naersime natuke nende üle ning hakkasime pidutsema. Sinna maani oli mul väga kaiff olla, kuni sain orvalt õlaga pikku hambaid ja esihamba kild tuli ära. njah siis vaikselt tekkis masendus ja hakkasin rohkem jooma, kuni mäluauguni...
edasi kuulsin, et magasin väljas ja sees natuke ning siis liikusime L'idega taksistiga kodu suunas. tukastasin veits ning kohale avas L mulle ukse ning kasisin sisse. nii jälle mäluauk.
Aga kui jõudis kätte hommik oligi nagu wtd mate? Avasin silmad enda kodus all vetsus kägaras olles, paha oli veits olla, esihambast on kild väljas ning eelmist õhtut eriti ei mäletanud. totaalne hämming. nojah mõtlesin, et nüüd tuleb liikuda enda voodisse enne kui vanemad ärkavad, aga üllatus üllatus..kell oli juba 9 ning nemad tööl, ise mõtlesid, et miks mind kodus pole. tüng. tegelikult ju olin, lihtsalt nad ei näinud. Kasisin voodisse ära ning varsti hakkasid nad helistama, et kus olen. valetasin, et just jõudsin koju peolt ja jäid uskuma. vedas. ma ei kujuta ette mis siis oleks olnud, kui nad oleksid vetsu külastanud hommikul. huh.
Nojah ärge siis väga minu üle naerga, kui mind järgmine kord näete! Aga homme on vaja tööle minna ja kuna mul eriti tore päev pole olnud, siis väga väsinud.
Head und!